Ny bruger

Første gang du besøger selvbetjeningen, skal du selv oprette dig som bruger.

Brugeroprettelsen sker ved at trykke på Log på selvbetjening knappen i menuen til højre og herefter trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen.

Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er mail på e-portalen fra din læge.
Man må gerne bruge samme adgangskode til flere familiemedlemmer.

Når du har udfyldt brugeroprettelses-skemaet, og har trykket på “opret mig”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den e-mail-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.

Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan nu logge ind på e-portalen med dit brugernavn (CPR-nummer) samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)

Hvis du er oprettet, men har glemt din adgangskode, kan du ringe til vores sekretær, som giver dig en midlertidig adgangskode, hvorefter du kan oprette en ny under: mine stamdata, når du er logget ind.

Der gøres opmærksom på, at man under mine tider kun kan se de tider der er booket online og ikke de tider er bestilt ved sekretæren eller lægen.